کارگاه مکانیک خودرو

آموزشی ( مهندس محمدرضا قلندری )

کارگاه مکانیک خودرو

آموزشی ( مهندس محمدرضا قلندری )

مهم.قابل توجه کارآموزان دوره cng( کسانی که در آزمون نمره آورده اند)

جهت دریافت گواهینامه به این آدرس اینترنتی  www.portaltvto.com    رفته ودر قسمت پایین صفحه گزینه پرداخت انلاین را انتخاب کرده سپس درصفحه بعد پرداخت هزینه صدور گواهینامه را کیلیک نمایید در صفحه ای که باز میشود کد ملی  را وارد کرده ،نوع آزمون را انتخاب نماییدوگزینه سایر را تیک بزنید وکد امنیتی خواسته شده را وارد کرده گزینه جستجو را بزنید بعداز آمدن مشخصات ونوع گواهینامه مربع آخر را تیک زده وگزینه پرداخت را بزنید تا وارد بخش بعدی بشویدبا تکمیل مشخصات خود ،از طریق کارتهای عضو شبکه شتاب (عابربانک)که دارای رمز دوم  مبلغ 30000ریال از حساب شما کسر میگرددو یک کد شناسه به شما میدهد .این کد شناسه نشانگر گواهینامه شما میباشد که با آن میتوانید چند ماه بعد گواهینامه خود را دریافت نمایید.

نظرات 3 + ارسال نظر
اکبر شهبازی دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:52 ب.ظ

با سلام.جسارتا استاد برای گرفتن جزوه کد و رمز میخواهد چه کنم

عصر شنبه باز میشه

سید رضا تقوی دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 10:58 ق.ظ http://www.giran.ir

با سلام و احترام خدمت همکار عزیز
من از سال 94 دروه‌های CNG را در شهر مشهد برگزار می‌کنم.
جزوات و منابع هم معمولا همان کتاب شرکت نفت و جزوات اولیه می باشد.
حال به فکر تهیه جزوه‌ای در این خصوص با انگیزه کسب درآمد افتاده‌ام. اگر مایل به همکاری با من هستید حتما با من تماس بگیرید.
با تشکر: تقوی 09155336168

سلام همکار گرامی
من با کسب در آمد ازاین طریق حرفی ندارم ولی میتونید توضیح بدید که چه برنامه ای دارید وبه چه صورت

اسماعیل فیضی جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 10:34 ق.ظ

بعادبررل

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد